Je merk vernieuwen en toch jezelf blijven?
Als je ruim 15 jaar met elkaar samenwerkt, voel je precies aan wat de ander nodig heeft. Voor VDH betekent dat in de eerste plaats: inspiratie! Een frisse blik op het merk, om het goede te borgen en nog verder te brengen.
VDH groeit in professionaliteit, in mensen, in vestigingen en op internationale schaal. De strategische basis voor de positionering legden wij jaren geleden. Die basis blijft. Met een rebranding die bij ze past en een nieuwe website is VDH klaar voor de toekomst!
Binnenkort gaat de nieuwe site live.
Klant
VDH
Diensten
Het merk VDH krijgt een update! We tweaken de huisstijl en introduceren een nieuwe merkkleur. Het creatieve concept krijgt podium op de nieuwe website, die wij in BASE hebben ontwikkeld. Samen bouwen we op structurele basis verder aan de marketing.
Binnenkort gaat de nieuwe site live.
De weg naar vernieuwing
Dit alles begon met een inspiratiesessie. We analyseerden alles wat VDH naar buiten brengt: van de User Experience (UX) op de website tot aan de social posts over vacatures. Het advies was rijk aan verbeterkansen.
De waarde van rebranding
Eén van die adviezen was rebranding, zonder de herkenbaarheid van het merk te verliezen. We gaven het logo een update en verrijkten de stijl. Om aan te tonen dat VDH haar merkbelofte dubbel en dwars waarmaakt, werken we nu meer met bewijslast. We voegen echt waarde toe!
The Freight Managers
Werk je bij VDH, dan ben je Freight Manager. Met het nieuwe creatieve concept brengen we die gedachte overtuigend naar buiten. Want Freigt Management, wat is dat nu eigenlijk? Wat kun je daar als klant of collega van verwachten? De contentstrategie met duidelijke brand guidelines brengt die belofte tot leven.
BASE-website: design en ontwikkeling
Een nieuwe website kan bij deze professionaliseringsslag niet ontbreken. In een design-sprint van 5 dagen kropen we in de huid van de doelgroep. Het doel? Tot een optimale gebruiksvriendelijkheid komen. Het UX-design werd vertaald naar het UI-design, waarin een klikbaar prototype is opgeleverd.
We bouwden de site vervolgens in BASE. Ons eigen modulaire, gebruiksvriendelijke beheersysteem voor websites. Diensten, nieuws, vacatures en het team; alles krijgt hierin een plek. Ook ondersteunen we het team op structurele basis op het gebied van marketing en arbeidsmarktcommunicatie. Zo gaat onze reis met VDH steeds verder!
Binnenkort gaat de nieuwe site live.